2011. szeptember 26., hétfő

Autós kávéfőző

A következő darab egy autóban használatos főző eszköz, melyet szintén a kecskeméti "bolhapiacon" vásároltam, némi alkudozás után. Kipróbálni ezt se mertem.

A készülék magassága kb.:13,5 cm
Átmérője kb.: 6 cm
A kiálló, szivargyújtóba dugható része kb.: 12cm
Működtetés: 12V-ról
Származása: Praktika GMK Budapest (ha jó az információm), tehát Magyar!
Gyárilag tartozott még hozzá egy pohárka is olyan műanyagból (bakelit), amiből a főző barna részei.

Alapból ezt a kávéfőzőt LADA, Zastava, P. Fiat 125-FSO, valamint Dacia személygépkocsikhoz ajánlották.

Egyéb hasznos információkat szívesen fogadok, esetleg tapasztalatokat, élményeket.




 

1 megjegyzés:

  1. Hali! Nekem is van ilyen,kompletten dobozàban? Most nèzelődök a neten hogy van e némi eszmei értéke, ugyanis szeretnék megválni tőle. Kipróbàlni én sem mertem.

    VálaszTörlés