2011. szeptember 10., szombat

Sport Presso

Íme a "majdnem tejes" Sport Presso kávéfőző!

Ehhez a doboznyi kávéfőzőhöz a vaterán sikerült hozzájutnom. Azért gondolom, hogy nem teljes készlet, mivel Retronomon találtam egy fotót, ahol kiskanál is van a készletben, ami egyébként logikus is, ha egyszer ilyen kompakt készlet. Persze az is logikus, hogy kiszedték belőle, mivel az legalább használható, maga a kávéfőző inkább fanatikusoknak ajánlott, mármint fanatikus kávéivóknak, vagy gyűjtőnek.


Tehát mit is tartalmaz a dobozka:
-2 db pohárka
-2 db fogantyú
-1 db kávétartó
-1 db cukortartó
-1db főzőtabletta tartó
-1db állvány
-1db kávéfőző
-2db kiskanál (ami itt nincs)
 

Ez a kávéfőző, mint az eszközökből is látszik kiválóan alkalmas lehet kávéfüggő túrázóknak, mivel minden a főzéshez szükséges dolog elfér egy 6x9x14 cm-es pici dobozban. Több helyen olvastam már, hogy "turista" kávéfőzőnek mondják. Sajnos dokumentációhoz egyenlőre nem jutottam hozzá, lehet, hogy abban is turista kávéfőző a neve.

 Működése:
Az állványra kell helyezni egy szem borszesz tablettát, majd meggyújtani (valahol olvastam, hogy ezeket a tablettákat nagyon nehéz meggyújtani, őszintén szólva Én még nem mertem kipróbálni) a tetejére a megtöltött kávéfőzőt,  és lehet várni a feketét, a füles poharakkal.


Vaterás nézelődéseim során többször találkozok ezzel a típusú kávéfőzővel, tehát biztosan régi, de ritkának nem mondható. Bár az is lehet, hogy csupán senki nem használta lyukadásig, amit nem csodálok, túrázás közben nem biztos, hogy a friss kávé lesz a legfontosabb, aki meg erős koffeinfüggő, az nem biztos, hogy masszív turista, és erdőjáró.
 
Jó túrázást!!!

Továbbra is várom a kiegészítő információkat, hogy minél több mindent tudjunk erről a főzőről.


3 megjegyzés:

  1. HELLO!
    VAN EREDETI LEIRÁSOM,KEZELÉSI UTASÍTÁSOM.
    SÖTT,KOMPLETT KÉSZLETEM.

    VálaszTörlés
  2. Én kipróbáltam, finomat főz. A spirit begyujtása télleg nehéz, de csak vizesen..
    Enyém eléggé szétvan kopva, veszek is mégegyet.
    Horgászaton ittuk, 20 méterre voltunk mikor főztem:)

    VálaszTörlés
  3. Lehet még ilyen tablettát venni valahol?
    Mi a neve?

    VálaszTörlés